Анна Євтушок з чоловіком Максимом із міста Шепетівка разом вже рік працюють далекобійниками в Європі. Жінка за освітою бухгалтер, але 12 років працювала майстринею манікюру та педикюру в рідному місті. Розповідає
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Клієнтів було вдосталь. Не можу сказати однозначно,що мене підштовхнуло змінити професію. Мабуть у кожного бувають такі моменти,коли хочеться щось поміняти. Водійські права маю вже п'ять років,а на керування вантажівкою отримала рік тому. До того ж, моя сестра з чоловіком ризикнули першими й стали далекобійниками. Зараз надзвичайно приємно перетинатись із сестрою на європейських дорогах", - зізналась Анна.
Подружжя Євтушків працюють на одній вантажівці, у них парний екіпаж. За зміну мають відпрацювати 21 годину, з яких 18 – за кермом. Анна каже, що чергується з чоловіком за кермом по 4 з половиною години. Після зміни водії повинні мати не менше 9 годин відпочинку, щотижня дається один вихідний, а кожних дві неділі – два.
"В Європі дуже строго стосовно часу роботи та відпочинку. Тут великі штрафи за ці порушення. Втома в дорозі, звичайно, є. Адже дуже великий потік машин, тому не розслабляєшся ні на хвилинку. Але з часом вбуваєшся. Оскільки працюємо в парі, то інколи трапляється, що хтось когось повчає. Коли чоловік за кермом, я можу щось бубоніти і навпаки. Та ми до всього ставимось з позитивом. Інакше не можемо, адже два місяці працюємо і живемо в одній машині. До того ж, я прислухаюсь до порад. Зізнаюсь: перші місяці був надзвичайно великий страх їздити вулицями. Тепер мені це цікаво. Також раніше боялася високих мостів, яких тут багато. Завжди додатковим фактор занепокоєння є негода. Коли видимість погана, зменшуємо швидкість, та, на жаль, навіть тоді ми не маємо часу зупинятись – повинні пройти прокладений маршрут", - розповіла Анна .
Анна і Максим Євтушки переважно перевозять продукти харчування, завжди термінові вантажі, бо вони швидко псуються. Тому такі рейси не підлягають під заборону руху вантажівок, що діє в деяких країнах.
Подружжя готує їжу в мультиварці, на вихідних можуть піти в кафе чи ресторан.
"Намагаємось, аби в раціоні були м'ясо та овочі. Але тут смак продуктів трохи інший. Вдома все смачнішим виходить. Та голодними ніколи не були. Завжди є можливість попасти в магазин та скупити усе необхідне. Щодо комфорту, то я, наприклад, не відчуваю незручностей. Ми маємо змогу приймати душ. Майже в кожному пункті завантажень він є. На кожній заправці також є душові кабіни. У Франції вони безкоштовні. В Німеччині послуга коштує орієнтовно 3 євро. Сон в авто не приносить дискомфорту, хіба в спеку без кондиціонеру важко заснути", - запевнила водійка.
Анна і Максим за час роботи далекобійниками побували у Франції, Німеччині, Іспанії, Бельгії, Нідерландах, Данії, Швеції, Швейцарії та Австрії.
В Європі, як зауважує Анна, жінки часто керують великогабаритним транспортом.
"Тут це не така диковинка, як у нас. Хоча жінка за кермом вантажівки – це завжди увага з боку чоловіків. Але ставлення до жінок-водіїв дуже добре. За весь час своєї роботи ніколи не відчувала дискримінації".
Раніше портал «Знай.uа» писав
Також портал «Знай.uа» писав, що
Також портал «Знай.uа» писав, що