Хмельницькі політики відправилися на заправки по хот-доги. Одразу два нардепи разом із новим своїм союзником пропіарилися з фастфудами.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяСвітлина, де лідери облорганізації ПП "За майбутнє" смакують ход-догами опублікував в соцмережах чинний нардеп Сергій Лабазюк, передає Depo.Хмельницький.
Він лише написав: "Ось так і працюємо: обід в дорозі", певне, сподіваючись, що такий факт додасть певного хайпу, як свого часу політикам більш "високого польоту".
Вперше такий "хід" використала лідерка "Батьківщини" позаминулою весною. Юлія Тимошенко купила хот-доги на заправці під час поїздки в Донецьку область і тут же опублікувала відповідне відео Instagram, викликавши хвилю коментарів і версій.
А згодом, ближче до президентських виборів 2019 року, соцмережі зарясніли фото кандидатів у президенти "в народі", несподівано найпопулярнішим місцем для передвиборного піару стали АЗС. Запустила цю традицію саме Тимошенко. Інтернет облетіла фотографія, на якій Юлія Володимирівна п'є на заправці кави як простий смертний.
Потім з кавою на заправці сфотографувався екс-міністр оборони, тодішній кандидат і лідер "Громадянської позиції" Анатолій Гриценко.
Зеленський також виставив фото, на якому він із друзями з "95 кварталу" їдять сосиски на заправці. Композиція знімка "Зе! Команди", як писали тоді ЗМІ, нагадує плакати на тему еволюції людини. Наступним "випадом" уже президентським стала порада Зеленського їсти шаурму.
Результат такої політичної реклами, важжають політтехнологи, може бути, і не дуже великий, але з іншого боку, витрати на виробництво і розміщення нульові, а за кілька тижнів до виборів кожен голос може стати вирішальним.
На Хмельниччині партія "За майбутнє" активно взялася за піар з перших днів свого створення, прогнозуючи собі 50-55% голосів електорату. Яка частка "належатиме" ход-догу поки ніхто може сказати.
Нагадаємо, що
Як повідомляв портал Знай.uа,
Також портал Знай.uа писав, що